User avatar
Congrats.

User avatar

Nikol

· September 9th, 2017, 12:22 am
thanks man appreciate it
User avatar
User avatar
Exanneon added new content to their showcase
idk.

Read 2 more comments
User avatar

Hix

· September 8th, 2017, 2:16 pm
vibes*
User avatar

Exanneon

· September 8th, 2017, 2:41 pm
Same.
User avatar

EntityUnknown

· September 8th, 2017, 6:49 pm
I love ur brush so much more.
User avatar

Exanneon

· September 8th, 2017, 6:54 pm
That's good.
User avatar
User avatar
Exanneon added new content to their showcase
Yeah :

Read 4 more comments
User avatar

Comet

· September 7th, 2017, 6:25 pm
he stops moving to spn in midair. remember momentum. i like tho
User avatar

Exanneon

· September 8th, 2017, 10:50 am
@Comet Momentum isn't a thing when I'm tired from school...That's my excuse :)...fr tho I can do it, I just didn't this time...
User avatar

Exanneon

· September 10th, 2017, 6:55 pm
Actually now that I think about it the floor looks like tooth paste lol.
User avatar

Flaming2732

· September 16th, 2017, 4:10 pm
He's walking on time frozen toothpaste
User avatar
User avatar
And still to this day he is clicking and cracking.

User avatar

TowaAkeashi

· September 7th, 2017, 7:02 pm
!!!
User avatar
User avatar
How about we get along for once?

User avatar

sharkknight

· September 8th, 2017, 8:21 am
really? I thought we had a good relationship going :3
User avatar
User avatar
My new maths teacher tries making jokes in class...about maths...the cringe hurts, save me plz.

Read 23 more comments
User avatar

Elex

· September 7th, 2017, 2:35 pm
whenever he catches someone with their phone he says something like "you're as sly as a kick to the head" or "you're as stealthy as trump's lies" lol
User avatar

Exanneon

· September 7th, 2017, 2:36 pm
Wow, he actually has ok humour..
User avatar

Elex

· September 7th, 2017, 2:38 pm
yeah most of the time he just acts like a drunk guy though
User avatar

EntityUnknown

· September 7th, 2017, 10:05 pm
math****
User avatar
User avatar
Exanneon added new content to their showcase
Oh cool

Read 3 more comments
User avatar

KhoiNguyendeExy

· September 5th, 2017, 11:25 pm
c o f u s i n g u n l e a s h e d
User avatar

JunyPlayz

· September 6th, 2017, 12:01 am
:D
User avatar

Exanneon

· September 6th, 2017, 12:00 pm
::::ddd
User avatar

Heckray

· September 9th, 2017, 2:09 pm
XDD
User avatar
User avatar
Exanneon added new content to their showcase
In all honesty I don't want to animate like this anymore.

Read 9 more comments
User avatar

Exanneon

· September 5th, 2017, 11:19 am
It'll be a while.
User avatar

KhoiNguyendeExy

· September 5th, 2017, 11:27 pm
he was fapping before the fight begins lmao
User avatar

sharkknight

· September 6th, 2017, 5:14 pm
try trying new things :3
User avatar

Exanneon

· September 7th, 2017, 1:28 pm
@sharkknight Sure.
User avatar
User avatar
School's here which means I'm never dueling, bye.

Read 1 more comments
User avatar

DarkPRC

· September 4th, 2017, 12:14 pm
yep, i think it's a common thing.
User avatar

Exanneon

· September 4th, 2017, 12:19 pm
yep, indeed yep. ye p .
User avatar

EntityUnknown

· September 4th, 2017, 3:12 pm
same but tomorrow, sorry man.
User avatar

Exanneon

· September 4th, 2017, 4:11 pm
:(((((((((
User avatar
User avatar
Exanneon added new content to their showcase
Hm.

Read 24 more comments
User avatar

JasonTheBoring

· September 4th, 2017, 7:45 pm
stalk other animators and be good.......
User avatar

Exanneon

· September 5th, 2017, 11:19 am
Well, you've done the stalking part, but not the good one.
User avatar

JasonTheBoring

· September 5th, 2017, 12:41 pm
take that back
User avatar

JasonTheBoring

· September 5th, 2017, 12:41 pm
or else I'll DUEL YOU
User avatar
User avatar
User avatar
Exanneon added new content to their showcase
Unsatisfied.

Read 9 more comments
User avatar

Exanneon

· September 2nd, 2017, 8:12 pm
Right..
User avatar

JasonTheBoring

· September 2nd, 2017, 9:53 pm
yeah comet's right alright
User avatar

JasonTheBoring

· September 2nd, 2017, 9:54 pm
you just gotta take into account that even though his body's spinning in the air, he's supposed to still go forward. another way to put it would be, dont make its arc so big. like this http://i.imgur.com/4ABLgJd.jpg
User avatar

Elex

· September 2nd, 2017, 10:15 pm
it's p good mang i like it even with its flaws
User avatar
User avatar
https://www.youtube.com/watch?v=aJIyGfJf7SI

www.youtube.com
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

User avatar
User avatar
stockshutter

User avatar

Hey3210

· September 1st, 2017, 5:18 pm
shutter ups
User avatar

Exanneon

· September 1st, 2017, 5:27 pm
:(((
User avatar

Hey3210

· September 1st, 2017, 9:00 pm
:DDD
User avatar

Exanneon

· September 2nd, 2017, 9:00 am
:
User avatar
Load More...