User avatar
Hey, I just thought that maybe when I edit these Tekken Hits and Blocks Sounds, I should be able to share with you guys. Right now I'm just editing the sounds to better quality first.

User avatar
SyaddadKazama is now friends with JH
December 19th, 2015, 7:36 am
User avatar
SyaddadKazama added new content to their showcase
Hey, guys. I'm just uploading this picture before I'm going to bed. Just as you know, I'm working on animation about RHG battle now. So, stay updated for that one if you like it :)

User avatar

Pace4

· December 17th, 2015, 10:50 pm
cool, best of luck!
User avatar

SyaddadKazama

· December 19th, 2015, 12:01 am
Thanks!
User avatar

Praetorain

· December 20th, 2015, 1:16 pm
Oh boy! >:D
User avatar

SyaddadKazama

· December 20th, 2015, 11:40 pm
The battle is on!
User avatar
SyaddadKazama is now friends with iiNoName
December 16th, 2015, 9:13 pm
SyaddadKazama is now friends with LucHD, and FranLoL
December 15th, 2015, 9:35 am
User avatar
sub for you man ;3;

User avatar

SyaddadKazama

· December 15th, 2015, 9:50 am
Thanks mate. I appreciate it :)
User avatar

Killamon

· December 15th, 2015, 9:51 am
Lol. Only if you add me on FB or somthin
User avatar

SyaddadKazama

· December 15th, 2015, 10:31 am
Pfft I will mate :)
User avatar

Killamon

· December 16th, 2015, 5:08 am
lol
User avatar
User avatar
Great. I'm still stuck at grandparents house here. I expected to get home in 2-3 days, but my mom decided to stay here for another 2 days. WORST. LIFE. SCENARIO. EVER. >:(((((((

User avatar

SyaddadKazama

· December 15th, 2015, 9:46 am
Whatever, at least I got home at tomorrow noon. I don't appreciate it if I stay another day tho.
User avatar
SyaddadKazama is now friends with B3
December 13th, 2015, 8:20 am
User avatar
Hey. I just wanted you to know that I'm at my grandparents house. I will back online around tomorrow night. So, if you have something to tell, just post on my profile or PM me. See ya guys.

User avatar
User avatar
Yo Make Me One :) , A Fan Art, my RHG Demo is 80% :DDDD. Also this is my RHG info , Gender : Girl , COlors : Body : White , Eyes And Hair : Gold , Hope you can make the Hair Awesome like Camila xDDD in gildedguy reply :D

User avatar

SyaddadKazama

· December 10th, 2015, 6:56 am
Well ok then. I'll see what I can do. But let me do your sword in case ryan didn't finish it out yet.
User avatar

OrexOX

· December 10th, 2015, 11:11 pm
Hell yea :D
User avatar
User avatar
SyaddadKazama added new content to their showcase
Another daily practice that I got into.
Lightning test is derp :P

User avatar

Proton

· December 7th, 2015, 1:15 am
noice
User avatar

Pace4

· December 7th, 2015, 1:19 am
make it longer mang
User avatar

SyaddadKazama

· December 7th, 2015, 1:43 am
welp i already told ya:
laitning test is a derp lol
User avatar
SyaddadKazama is now friends with Praetorain
December 5th, 2015, 10:20 am
User avatar
SyaddadKazama added new content to their showcase
@Proton's RHG/Dojo Duel art request.
Feel free to comment below :3

User avatar

Proton

· December 5th, 2015, 10:17 pm
OMG YUSH! This is noice man! Holy shit.
User avatar

SyaddadKazama

· December 6th, 2015, 12:27 am
haha glad you like it :D
User avatar
User avatar
SyaddadKazama added new content to their showcase
Some art of @Camila's RHG. Just to fill my boredom.
If you want some more art, tell me who's RHG or Dojo Duelist you want me to draw.
I like to prefer more on RHG btw :)
Lemme know what you have on mind.

Read 3 more comments
User avatar

Proton

· December 5th, 2015, 8:01 am
User avatar

SyaddadKazama

· December 5th, 2015, 8:26 am
Cool. WIP baby :3
User avatar

Camila

· December 5th, 2015, 11:43 am
omg this is so cool!!!! thanks! :DD
User avatar

SyaddadKazama

· December 5th, 2015, 12:30 pm
You wc glad you like it :D
User avatar
SyaddadKazama is now friends with Yun
December 4th, 2015, 10:28 am
Load More...