User avatar
T-Bot added new content to their showcase
Tenka

User avatar

KhoiNguyendeExy

· December 30th, 2018, 10:04 pm
"he's blind, yep"
User avatar
T-Bot is now friends with A_creator
December 30th, 2018, 5:38 pm
T-Bot is now friends with tobanga
December 18th, 2018, 8:25 am
T-Bot is now friends with KhoiNguyendeExy
December 7th, 2018, 10:34 am
User avatar
2 dude who got time out Homerun Contest, btw ur dmg% is 453% man ;) pls sub back

Read 2 more comments
User avatar

ReedAnimations

· December 7th, 2018, 12:19 pm
What brothers
User avatar

KhoiNguyendeExy

· December 7th, 2018, 2:40 pm
@ReedAnimations those who in my entry lol
User avatar

ReedAnimations

· December 7th, 2018, 3:02 pm
k
User avatar

KhoiNguyendeExy

· December 7th, 2018, 3:06 pm
k
User avatar
User avatar
T-Bot added new content to their showcase
Break it down.

Read 11 more comments
User avatar

IodineAnims

· December 4th, 2018, 9:10 am
GOD NO
User avatar

Robby_24

· December 5th, 2018, 10:32 am
Jajajaja dude WTF
User avatar

KhoiNguyendeExy

· December 7th, 2018, 12:14 pm
dude no sub? :(
User avatar

lancer286

· December 13th, 2018, 7:40 am
nice
User avatar
User avatar
T-Bot added new content to their showcase
Jointing with alot of folks right now. Heres one of em.

Read 1 more comments
User avatar

T-Bot

· December 1st, 2018, 8:46 pm
i didn't even know they were brawlhalla fx. I was just grabbing random sounds lol.
User avatar

Vibra

· December 2nd, 2018, 5:38 am
its really cool
User avatar

NomaR

· December 2nd, 2018, 1:48 pm
i didn't know you already posted this, also @Dapstart i did use brawlhalla sfx
User avatar

Robby_24

· December 6th, 2018, 10:12 am
I'll joint with u someday
User avatar
User avatar
T-Bot is now friends with Robby_24
November 7th, 2018, 7:40 am
User avatar
T-Bot added new content to their showcase
lmao

Read 1 more comments
User avatar

KourAdro

· October 30th, 2018, 4:03 pm
It's cool and all, but what is it for? :0
User avatar

T-Bot

· October 31st, 2018, 11:48 am
idk. Just a test or something. I probably wont finish it, cuz i have another idea. Im all over the place.
User avatar

lancer286

· December 13th, 2018, 7:41 am
do it its so cool
User avatar

lancer286

· December 13th, 2018, 7:43 am
umm just one thing when the full bodys come up at that time in the actual op saitama gets smaller each time its to show thw danger classes of the enemys
User avatar
User avatar
T-Bot added new content to their showcase

User avatar

JunyPlayz

· October 29th, 2018, 5:42 pm
yo this is epic
User avatar

T-Bot

· October 29th, 2018, 6:09 pm
i did some thinking, and i've come up with an even better idea to making this. It will be much different.
User avatar

T-Bot

· October 29th, 2018, 6:15 pm
Its hard for me to come up with an idea im so sure about. I believe i'll still have to do much more thinking before actually starting. The animation is going to have alot of perspective, action packed angles, and all the good stuff. I tried continuing it, i realized the colors i used kinda threw everything off, so i'm thinking about restarting the entire thing, making it much more simpler, but still epic at the same time. I'm still keeping the same song, but i won't use so much color.
User avatar

IodineAnims

· November 6th, 2018, 4:30 pm
That intro kinda looks like an electronic producer i listen to, his name is Teminite, he makes dubstep.
User avatar
User avatar
ITS PIZZA TIME!

User avatar

T-Bot

· October 23rd, 2018, 2:41 pm
DARN RIGHT IT IS!
User avatar

ReedAnimations

· October 23rd, 2018, 2:58 pm
Now gimme some pls
User avatar

KhoiNguyendeExy

· October 23rd, 2018, 10:59 pm
z i p p a
User avatar

TheTotalMc

· October 26th, 2018, 12:13 pm
pizza time
User avatar
Load More...