Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
User avatar
I like this. continue sharing good animations from the past.

User avatar

acb

· Today, 1:15 pm
No you
User avatar

PrefectDeity

· Today, 2:00 pm
youvefailedyourfamilyandnowyouretryingnottofailyourself.
User avatar

acb

· Today, 3:19 pm
No idea what you just said there king, but hope everything is ok~
User avatar
User avatar
http://www.hyunsdojo.com/dojo/665/ Yeah this user's other stuff is kinda cool too

www.hyunsdojo.com
The last one was the unfinished version sotty x_x

User avatar

Awez

· Yesterday, 11:34 pm
@GridAnimatez Ah, I loved fresh's stuff
User avatar

GridAnimatez

· Today, 12:05 am
yeah, same here.
User avatar

Powtato

· Today, 3:38 am
@acb love that, comments on that vid are cancer though
User avatar

Kursura

· Today, 6:06 am
All 3 of those animations were great, seen Murph vs Rol so many times.
@Powtato No surprises there. I just got ordered to kill myself on my quest animation.
User avatar
User avatar
http://www.hyunsdojo.com/dojo/1950/ The timing/spacing for the movement in this is still pleasant to watch ~

www.hyunsdojo.com
Happy Father's day everyone!

User avatar

acb

· Yesterday, 5:08 pm
I mean like you know, they're FAIRLY decent; for dojo standards ;)
User avatar

tobanga

· Yesterday, 5:16 pm
is this going to be a thing where we repost some older stuff we connect with and revive it?
User avatar

PrefectDeity

· Yesterday, 5:49 pm
Whoa, kinda like a tribute!
User avatar

acb

· Yesterday, 6:25 pm
Oh, idk maybe :o
User avatar
User avatar
well atleast he didnt delete his stuff amirite

User avatar

Exanneon

· December 7th, 2017, 5:16 pm
yesurrite
User avatar

acb

· December 7th, 2017, 8:58 pm
h
User avatar

Salt

· December 9th, 2017, 8:48 am
h
User avatar

Strapdown

· December 9th, 2017, 1:16 pm
dojo, where people try talk about a person on that person's profile ...lol
User avatar
User avatar

User avatar

Xara

· December 7th, 2017, 2:18 pm
how do i delete someone elses post
User avatar

Strapdown

· December 9th, 2017, 1:27 pm
wtf r u doing
User avatar

Af1X

· Today, 6:41 am
No
User avatar

acb

· Today, 1:13 pm
Okay dickhead
User avatar
acb is now friends with A_creator, Vercreek, and Fer010
November 15th, 2017, 10:29 am
acb is now friends with PrefectDeity
November 13th, 2017, 10:48 am
User avatar
hey acb soooo...i made a fanart of bog,but i dont know yo email...so i dunno how to send it to you...

User avatar

Ninjin_Ninja

· November 10th, 2017, 3:58 pm
Ok thanks
User avatar

-mx-

· November 15th, 2017, 7:05 am
where is it??
User avatar

Ninjin_Ninja

· November 17th, 2017, 6:54 pm
what they picture? :P
User avatar

PrefectDeity

· November 27th, 2017, 11:01 am
i n v i s i b l e
User avatar
User avatar
fappy stapbirth

User avatar

acb

· November 1st, 2017, 1:12 pm
not yet!
User avatar
User avatar
birthday

User avatar

acb

· November 1st, 2017, 1:12 pm
not yet!
User avatar
User avatar
happy birthday acb!!

User avatar

acb

· November 1st, 2017, 1:04 pm
no its not my birthday lmao
User avatar

-mx-

· November 1st, 2017, 1:29 pm
: - )
User avatar

Mon

· November 1st, 2017, 1:56 pm
I've been japed.
User avatar

Mon

· November 1st, 2017, 1:57 pm
Have a good day anyway though.
User avatar
User avatar
Let's, Get, 100 likes, Kings. If you've got the balls. I don't think you do. If we get 100 likes there will be an animation fla giveaway, you will be entered into a raffle.

User avatar

Hix

· November 1st, 2017, 6:29 pm
acbleasestop
User avatar

Krine

· November 2nd, 2017, 2:42 am
sounds good
User avatar

GridAnimatez

· November 8th, 2017, 6:58 am
fuck so no givaway? rip ace.
User avatar

TKninjas

· November 29th, 2017, 11:59 am
i still believe
User avatar
User avatar
Alright kings, you've demonstrated your strength and your love, now let's put your support to the test. 50+ likes guys,
Let's Get This To 50 likes.

User avatar

Xara

· October 31st, 2017, 7:51 am
50th like
User avatar

AEuniverse

· October 31st, 2017, 8:06 am
time to remove all those likes
User avatar

Hix

· October 31st, 2017, 8:21 am
you started something you wish you didnt. my timeline is ruined
User avatar

TESLA_Anims

· October 31st, 2017, 8:30 am
my notifications are ruined
User avatar

Medals

See More
Snowball Medal
Featured
2 V 2 BOG + YUPIA vs SYN + HUE
Banner Maker
Featured
Bog's Demonstration
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.