Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
Afrotique is now friends with IAmTheOcelot
February 20th, 2017, 7:23 pm
User avatar
Afrotique , can i borrow your "TQ.108" because i wanna create the animation "Evolve World" ,pls ???

User avatar

Genamic

· February 9th, 2017, 11:20 pm
tralier only
User avatar

Afrotique

· February 10th, 2017, 10:56 am
sure :)
User avatar

Genamic

· February 11th, 2017, 3:03 am
TQ
User avatar
User avatar
1:23

THE DOLLAR

|   209   |   February 9th, 2017, 2:28 pm
part one out of three for my gymnasium work: sadness each parts purpose is too convey an emotion with help from different artistic expressions and techniques in film and animation. music,...

User avatar

nguyenmanhtri20

· February 10th, 2017, 2:26 am
SO SAD!!!!!!!
User avatar

ZiyueChen

· February 13th, 2017, 12:00 am
wow
User avatar
User avatar
A-Q - by me <3

program - fl-studio

saddness: first part (out of three) of my school work

animation coming out soon

User avatar

SorryH

· February 6th, 2017, 5:31 pm
this is quality! i love it.
User avatar

AnonCAT

· February 7th, 2017, 4:28 am
Car accident?
User avatar

LaTrancheDePain

· February 7th, 2017, 12:26 pm
i must fuckin see the final product
User avatar

LaTrancheDePain

· February 7th, 2017, 12:27 pm
so much bass in the piano tho xD (sry for 2 posts)
User avatar
Afrotique is now friends with Crylex, and hydrios
February 3rd, 2017, 7:17 am
User avatar
<3

User avatar

Afrotique

· February 3rd, 2017, 9:45 pm
<3 <3
User avatar
User avatar
sampled from: the myth - endless love

made by me: beat, piano, bassline, additional violine

hope yall enjoy <3 <3

soundcloud: https://soundcloud.com/chance-croall/tracks

soundcloud.com
null

User avatar

Flax

· February 3rd, 2017, 9:42 am
This is sick, really liking this!
User avatar

FyLuOrion

· February 3rd, 2017, 10:48 am
I allways love your songs, and this one is really good for animations tbh lol
User avatar

AnonCAT

· February 3rd, 2017, 11:52 am
Damn this is good. Will this be used in a anim of TG-108?
User avatar

AnonCAT

· February 3rd, 2017, 1:34 pm
I have been listening to this on loop for an hour. What have you done to me.
User avatar
User avatar
1:19

THE BACKYARD

|   396   |   January 30th, 2017, 4:50 pm
animated by: me drawn by: amusednacho voice: amusednacho and me youtube version: https://www.youtube.com/watch?v=QVpPt6L23aY...

User avatar
Afrotique is now friends with DatWexu
January 30th, 2017, 4:14 pm
Afrotique is now friends with MEGALOPTUS
January 27th, 2017, 3:31 am
User avatar
Hey, why not make your 'More Shirts. More Power' idea into a collab? 100% sure people would be hooked.

User avatar

Domovoi

· January 25th, 2017, 5:02 pm
Aww :(
User avatar

Domovoi

· January 28th, 2017, 5:49 am
Oh, have you considered asking someone reliable you know to host it?
User avatar

Afrotique

· January 28th, 2017, 7:22 am
more shirs more power has been something on my mind for a very long time. and i would want to be the one hosting it. but i would most likely ask for help of people i rely on.
User avatar

Domovoi

· January 28th, 2017, 8:09 am
Hmm I see, thanks for anwering. (:
User avatar
Afrotique is now friends with shaolinanims
January 24th, 2017, 4:49 pm
Afrotique is now friends with TopDogg
January 23rd, 2017, 6:06 pm
User avatar
you know that famous guy who people are scared to talk to because he's famous but is actually super approachable and nice trick question it's you b ;3

User avatar

Afrotique

· January 23rd, 2017, 6:06 pm
EYY LMAOOO!! im all hugs and kisses bruh <3 <3
User avatar

Zephyzu

· January 23rd, 2017, 6:36 pm
yea m8! =^-^=
User avatar

Rufusthemighty

· January 25th, 2017, 2:52 pm
ううううう<3<3
User avatar
Afrotique is now friends with SirLafeyette
January 11th, 2017, 12:44 pm

Medals

See More
Featured
THE DOLLAR
Dojo Duels Season 1 Silver Rank
Featured
DONT FUCK WITH MOMS 3
Featured
TG.108 vs THE UNKNOWN
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.