Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
User avatar
awfulwaffle is now friends with IamFayte, and zecaanimations
July 19th, 2017, 4:05 pm
User avatar
I didn't know where I was going with this.

User avatar

IcantMaMa

· July 20th, 2017, 12:26 pm
lmfao..
User avatar

Awez

· July 20th, 2017, 1:46 pm
@TheAdmiral You are the whitest dude I have ever encountered.
User avatar

Comet

· July 20th, 2017, 1:49 pm
w..what
User avatar

TheAdmiral

· July 20th, 2017, 2:14 pm
why thank you @Awez.
User avatar
User avatar
Charcoal/Eraser. Didn't have enough time to crop.

User avatar

Xenophacilus

· July 17th, 2017, 11:46 am
You covered the ENTIRE paper in charcoal and drew with an eraser? O_O Wow
User avatar

Stickly

· July 17th, 2017, 1:35 pm
That's something that you do in highschool as an art project
User avatar

awfulwaffle

· July 17th, 2017, 1:54 pm
^ yeah it's not that interesting xeno. :(
User avatar

Blazewoow

· July 18th, 2017, 3:09 pm
the lower body is horrible and the fingers and the head,timelapse? i don't see any drawing tools layed out so can you do one pls real quick?
User avatar
User avatar
did i miss a day? sorry. starting to learn figure drawing. head is small and i need work on the arms but i think this is a good start.

User avatar

Alpha_Seagull

· July 12th, 2017, 6:51 pm
datass
User avatar

Comet

· July 12th, 2017, 6:53 pm
ass machine broke
User avatar

awfulwaffle

· July 16th, 2017, 7:46 pm
@FelineCanis oh yeah i did that with this. i could work on construction though, i agree.
User avatar

neoalpha0001

· July 18th, 2017, 3:52 am
i don't like copying any drawings/pictures anymore because i do it too good, the only thing that i need to work on with drawing life is the shadows
User avatar
User avatar
hi there. I am at an art program right now and everything is good so far. I am learning a lot of shit and I am also making a lot of shit. Here is one of them which was sort of a "describe you" assignment. Just for introductions and stuff like that. It's only been a few days since I have been here. I might make this a daily thing since I have a lot of stuff to show.

User avatar

JasonTheBoring

· July 10th, 2017, 6:09 pm
lower right's my favorite
User avatar

Galvy_01ITA

· July 11th, 2017, 10:04 am
lol wtf m8 ahaha
User avatar
awfulwaffle is now friends with NegativeAnimations
July 10th, 2017, 7:37 am
awfulwaffle is now friends with Azuren
July 2nd, 2017, 9:52 pm
awfulwaffle is now friends with 3amepiphanies
July 1st, 2017, 9:49 pm
User avatar
awfulwaffle changed their cover image

User avatar

PrefectDeity

· July 8th, 2017, 11:10 pm
I keep coming back to this post to mastrubate.
User avatar

awfulwaffle

· July 12th, 2017, 7:17 am
that's sad
User avatar

nargapish

· July 14th, 2017, 2:10 am
hey man people gotta do what they gotta do lol.....but that is sad tho
User avatar

PrefectDeity

· July 20th, 2017, 6:55 am
I don't feel very sad when I do it so~
User avatar
awfulwaffle is now friends with PrefectDeity
June 18th, 2017, 2:43 pm
User avatar
Consider brining Uggler back.

User avatar

PrefectDeity

· June 18th, 2017, 1:47 pm
Ill unsub so you can have 100 too.
User avatar

awfulwaffle

· June 18th, 2017, 2:44 pm
no he is never coming back
User avatar
awfulwaffle is now friends with SoulGaZer, and Era
June 13th, 2017, 10:37 pm
User avatar
ha now you have 101 subs get rek

User avatar
User avatar
hey you


...stop unsubbing

User avatar

KhoiNguyendeExy

· June 8th, 2017, 4:44 am
Kill him with Hyun-fiction
User avatar

Comet

· June 8th, 2017, 9:54 am
nOONe LikES yUOU
User avatar

superario2

· June 11th, 2017, 7:52 pm
hEy YoU ...StOp UNsuBbInG. XDDD
User avatar

Blazewoow

· July 18th, 2017, 3:09 pm
no.
User avatar

Latest Uploads

See More
awfulwaffle has not uploaded anything to the Dojo.

Medals

See More
Dojo Duel Season 1 Bronze Rank
Bug Hunter
Sphereless
Sync Master
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.