Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
User avatar
so um.... do i need to ping a mod to get my piece of candy medal? @Sareth

User avatar

Sareth

· November 10th, 2017, 7:25 am
@Bleye02 We're gonna be giving out all the medals soon okay? ^_^
Sorry for the delay!
User avatar

Bleye02

· November 10th, 2017, 8:47 am
Ty
User avatar
User avatar
2 years ago, I never had any friends since I fear that one day they will beteay me......
Now, I'm more open, and have a lot of both online and IRL friends, THX to dojo and a girl I like
But....... what should I do now, I found out that one of my closest friend betrayed me........ months ago...............

User avatar

Elex

· November 3rd, 2017, 8:20 pm
damn rip, that's one of the worst things that can happen to you as a person, but there are a lot of us still here
User avatar

PigguProductions

· November 9th, 2017, 3:02 pm
Sometimes they're there... but they're just like a little smudge on a window. once its gone it aint coming back. you've done that and it can hurt for a friend to betray you but you can brush through it. if they betray you, they were never truly your friend
User avatar
User avatar
I'm in the Haunted Dojo Collab!!!!!!! (10:00)
*yell at the top of my lungs*



no one cares

User avatar

Hey3210

· October 31st, 2017, 6:29 pm
eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
User avatar
User avatar
Sorry FLLFFL @terkoiz

User avatar

Dapstart

· October 16th, 2017, 3:27 pm
o ok
User avatar
User avatar
User avatar
Happy happy birthday! Happy happy birthday! (don't really know what to type tbh)

User avatar

Mr_dinodude

· August 29th, 2017, 12:21 pm
"That'll do, Donkey, that'll do." - Shrek
User avatar

Bleye02

· August 29th, 2017, 6:16 pm
lel
User avatar
User avatar
15 mins no fighting animation challenge

User avatar

Elex

· August 18th, 2017, 9:26 pm
no...
User avatar

Guzpeel

· August 18th, 2017, 11:37 pm
OamL
User avatar

Bleye02

· August 19th, 2017, 5:14 am
<0/
User avatar
User avatar
Just whipped this up (I made this in 20 mins)
Here is a riddle (relevant to gamers):

It can help you when it is good
If it's bad, it can screw up your game
When it happens, it will be a pain
You might as well just go grab some food

You won't know what happened to you
You'll probably lose the game too
If I am you, I will stop playing
And just go do some other things

User avatar

Elex

· August 14th, 2017, 10:21 am
lag
User avatar

Bleye02

· August 14th, 2017, 6:55 pm
@Elex yep
User avatar

Elex

· August 14th, 2017, 7:49 pm
*dab
User avatar

Bleye02

· August 15th, 2017, 9:57 pm
hey it actually rhymes.........
User avatar
User avatar
Just changed my profile pic to this, i think it's better than the original one

User avatar

ALazyC

· August 5th, 2017, 10:04 pm
you username is bleye2, but its bleye3... okay ._.b
User avatar

Bleye02

· August 5th, 2017, 10:36 pm
..............................
User avatar

KedZanator

· August 5th, 2017, 11:47 pm
Blue and green do not go well blended together
User avatar

animced

· August 12th, 2017, 9:40 pm
nice new profile pic, but you should make the background black would be better.
User avatar
User avatar
4:57

Gunman VS Swordman collab

|   458   |   August 4th, 2017, 4:58 am
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XtGi2Xu1t9g&feature=youtu.be It is finally out! This collab have been a blast to make, and I am really proud of the outcome :D Although this is the first...

User avatar

Bleye02

· August 4th, 2017, 5:31 am
It finally here people :D
User avatar

fLunk

· August 4th, 2017, 7:50 am
I'm proud of you man
User avatar

Bleye02

· August 4th, 2017, 6:27 pm
Thx bud (after all this was ur idea)
User avatar
Bleye02 is now friends with CraftyAnims
August 2nd, 2017, 9:28 pm
User avatar
Happy Birthday Kayal! And once again thx for the awesome entry to GMvsSM!

User avatar

Kayal

· August 2nd, 2017, 3:14 am
Thx, and np!
User avatar
User avatar
So I have decided to really work hard and improve my digital arts skills, therefore I have decided to................*drum roll plz*


GET ADOBE PHOTOSHOP :D

User avatar

Bleye02

· August 1st, 2017, 11:52 pm
@ALazyC thx for the tip! I have been learning to draw digital art with flash so far and I think the functions are kinda of lacking, that's why I was like "u know wat? ill just get photoshop XD"
User avatar

Bleye02

· August 1st, 2017, 11:52 pm
User avatar

Bleye02

· August 1st, 2017, 11:52 pm
go ahead bro, my arts suck anyways :'(
User avatar

ALazyC

· August 3rd, 2017, 1:24 am
np. imm just sayin' that the use of its tool is quite complicated. but its your call.
User avatar
Bleye02 is now friends with ALazyC
July 28th, 2017, 2:21 pm
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.