Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
User avatar
made this sometime ago

User avatar

ReedAnimations

· Today, 6:20 am
Dude this is serious shit. Amazing work
User avatar

Darkhitman

· Today, 8:00 am
Yo thanks man!
User avatar
User avatar
birthday birthday!!

User avatar

SugarRatio

· August 13th, 2018, 5:27 pm
thanks thanks!!
User avatar
User avatar
User avatar
I need to get back into the animation game

User avatar

Olek

· Yesterday, 8:33 am
the smear at the last kick was unnecesarry
User avatar

Darkhitman

· Yesterday, 7:43 pm
it was intentional cause the leg was stretched and stuff
User avatar
Darkhitman is now friends with Bryio
August 11th, 2018, 3:13 am
User avatar
how can I better this

User avatar

Jshot

· August 10th, 2018, 2:33 am
and as a bonus challenge, u can try to make the who thing do a shine roll
User avatar

Darkhitman

· August 10th, 2018, 9:29 am
The who thing should do a shine roll? Nani??!
User avatar

Awez

· August 10th, 2018, 12:30 pm
Oh man, I love golden Armor Games.
User avatar

Jshot

· August 10th, 2018, 7:08 pm
lol i guess i was sleepy when i typed that part cause idk either xD.....i meant the shine/reflection on the sword and shield
User avatar
User avatar
I've been on this for sometime, but I really dont wanna continue now

User avatar

Olek

· August 9th, 2018, 10:10 am
samurai champloo and devilman crybaby i see :)
User avatar

superario2

· August 9th, 2018, 2:27 pm
Line tool?
User avatar

Darkhitman

· August 9th, 2018, 6:27 pm
Ye all of it
User avatar

superario2

· August 10th, 2018, 1:45 pm
Man sometimes I feel like animating with line tool but eh
User avatar
Darkhitman is now friends with Midiyacom
August 7th, 2018, 9:26 pm
User avatar
smoke weed bitches

User avatar

ReedAnimations

· August 6th, 2018, 7:43 pm
My nickname is WeedAnimations so it must a good thing to smoke it
User avatar
User avatar
User avatar
User avatar
im happy with this

User avatar

DRIX0

· July 27th, 2018, 6:47 am
a bit overwhelming at the beginning but the last is p dope :O
User avatar

Darkhitman

· July 27th, 2018, 8:38 am
Yeah, didn't know if I should use fast slashes or not
User avatar
User avatar
Merry Christmas bro (happy bday tho)

User avatar

fLunk

· July 24th, 2018, 9:24 am
And a happy new year. (thanks dude)
User avatar
User avatar
lets joint foooooo

User avatar

Elex

· July 21st, 2018, 6:20 pm
sorry im really fuckin busy rn
User avatar

Darkhitman

· July 21st, 2018, 7:27 pm
cries
User avatar
User avatar
cant wait for this one

User avatar

Vibra

· July 16th, 2018, 2:05 am
Mee to even tho i dont have ps4
User avatar

ReedAnimations

· July 20th, 2018, 3:35 pm
I am hyped for this game
User avatar

Medals

See More
Featured
Imbalanced
1 Year Old
Featured
Endless Combo Collab
100th Forum Post
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.