Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
User avatar
Elex added new content to their showcase
if you guys like pixel animations then definitely check out piskel

User avatar

Olek

· Today, 3:04 am
the whole body should be moving tho. it feels VERY unnatural'
User avatar

Vibra

· Today, 6:07 am
ok lol
User avatar

Denki

· Today, 11:43 am
noice
User avatar

Exanneon

· 3 minutes ago
looks nice...where'd x go?
User avatar
User avatar
early morning shit

User avatar

KourAdro

· August 19th, 2018, 7:34 am
I fuckin love your unique style!!
User avatar

Elex

· August 19th, 2018, 12:21 pm
i would say i dont have a particular style cause 90% of my time is just fucking around with different shit
User avatar

Olek

· August 19th, 2018, 5:25 pm
nah you have a very loose style. it even shows when you try to imitate different styles. one doesnt always recognize their own style. its like an accent, very hard to self observe
User avatar

Hey3210

· August 19th, 2018, 7:07 pm
that second slash's trail was weird lol
User avatar
User avatar
want me to inv you back?

User avatar

Elex

· August 16th, 2018, 9:22 am
honestly yes
User avatar

DarkPRC

· August 16th, 2018, 9:23 am
discord.gg/3PKqdTx
User avatar

NovaHeaded

· August 17th, 2018, 7:05 am
Wow thanks, very nice server
User avatar
Elex is now friends with Tryedz
August 15th, 2018, 8:33 pm
User avatar
?????

User avatar

Elex

· August 16th, 2018, 12:17 am
its for the file size stfu
User avatar

TheTotalMc

· August 16th, 2018, 6:11 am
PMvKD
User avatar

Amu

· August 16th, 2018, 7:27 am
eyyyyy smooth
User avatar

PigguProductions

· August 16th, 2018, 4:36 pm
Very nice
User avatar
Elex is now friends with KourAdro
August 13th, 2018, 10:57 pm
User avatar
does anyone wanna make a mugen game with me

User avatar

Denki

· August 11th, 2018, 7:04 am
maybe..
User avatar

Exanneon

· August 11th, 2018, 7:46 am
i'll do the depressing easter eggs :^)
User avatar

KhoiNguyendeExy

· August 12th, 2018, 8:35 pm
Mr. Kung Fu man ^_^
User avatar

Elex

· August 12th, 2018, 11:02 pm
??
User avatar
User avatar
Elex changed their cover image

User avatar

Exanneon

· August 9th, 2018, 1:55 pm
59
User avatar

JasonTheBoring

· August 9th, 2018, 3:08 pm
you got a verry good eye and a drive for careful observation, my boy exanneon. we could learn a thing or two from you in the navy
User avatar

Exanneon

· August 10th, 2018, 7:37 am
luigi
User avatar
Elex is now friends with Vulpix
August 9th, 2018, 5:19 am
User avatar
1:34

another stupid compilation

|   93   |   August 8th, 2018, 3:13 pm
music: mac demarco - my kind of woman...

User avatar
User avatar
"2004"

User avatar

Elex

· August 8th, 2018, 12:50 pm
btw are we gonna joint or not
User avatar

Darkhitman

· August 8th, 2018, 1:38 pm
I've got something planned up, so I'll hit u up soon
User avatar

Hey3210

· August 8th, 2018, 9:32 pm
lemme join in
User avatar

Hey3210

· August 8th, 2018, 9:35 pm
wait shoot nvm lmao i have flash 8
User avatar
User avatar
if i dont finish this ill uhh ask dercie to be back to black division lol

User avatar

DarkPRC

· August 5th, 2018, 7:46 am
so many flaws, i think some of the physics here are worse than your old works
User avatar

Elex

· August 5th, 2018, 9:01 am
this is obviously in the works but once im done can i hit you up for cnc
User avatar

Exanneon

· August 5th, 2018, 9:58 am
you're like the only animator who doesnt add earrape dubstep music to their anims lmao
User avatar

KingROSH

· August 5th, 2018, 7:18 pm
The earrape is what the kids nowadays want...gotta shoot for the easiest demographic if u wanna survive on the same platform as Jake Paul...
User avatar
User avatar
would anyone care if i posted here again because ever since my post saying "im done with the dojo" i've been doing my best not to contribute to this community in it's current phase but im getting desperate for criticism and this is the only real place i can rely on

User avatar

KingROSH

· August 4th, 2018, 7:19 pm
POST PLEASE IF YOU POST IT GIVES ME INSPIRATION
User avatar

DarkPRC

· August 4th, 2018, 8:39 pm
Criticism is few and far between, might as well go up to someone you respect and ask directly
User avatar

BrockJay

· August 4th, 2018, 9:11 pm
you're getting desperate so

you're coming back to here?
User avatar

BrockJay

· August 4th, 2018, 9:12 pm
you're crazy but it's heartwarming c':
User avatar
User avatar
im infuriated at my skill so can someone please tell me how to improve

User avatar

BrockJay

· August 4th, 2018, 9:15 pm
heckinnnn not with that attitude
User avatar

Elex

· August 4th, 2018, 10:29 pm
thats inspiring
User avatar

DarkPRC

· August 4th, 2018, 11:23 pm
@nioxoin then how do you explain animation streamers seeming to kmow what they're doing faster than 12 year old sticknode boys?
User avatar

NioXoiN

· August 8th, 2018, 4:09 am
@DarkPRC You got me there
User avatar
User avatar
anyone with animate cc wanna joint or some shit

User avatar

TrueStar

· August 2nd, 2018, 2:25 am
i wanna join this!!
User avatar

Elex

· August 2nd, 2018, 10:56 am
do you use animate cc?
User avatar

Darkhitman

· August 4th, 2018, 7:07 am
Im not even gonna talk https://sta.sh/02ackilkqe7u
User avatar

Elex

· August 4th, 2018, 7:13 am
LOL IM SORRY I JUST FINISHED SOMETHING SO I WAS TECHNICALLY AVAILABLE DO YOU WANNA JOINT
User avatar

Medals

See More
Featured
Burntsticks Weekly #2 - Parkour
Patreon Supporter
1 Year Old
1st Forum Post
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.