Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
Elex is now friends with isaiah
Yesterday, 9:34 pm
User avatar
User avatar
if this gets 25 likes ill confess to someone

User avatar

Elex

· February 16th, 2018, 2:00 am
well it was close but today was the deadline (last day i see her before break) so ggs yall, im staying single for now
User avatar

HeartOfTheStorm

· February 16th, 2018, 6:45 pm
"Elex I liked you back then"
"yea but I didn't get enough likes on an obscure animation forum, begone"
User avatar

Elex

· February 17th, 2018, 11:27 am
at least you liked me at one point
User avatar

Elex

· February 17th, 2018, 11:41 pm
oh wait you weren't referring to yourself xd
User avatar
User avatar
Elex is now friends with swagyolo420
February 10th, 2018, 4:43 pm
User avatar
ducks no ducks, yeah

-benjamin franklin

User avatar
Elex is now friends with HowardWimshurst, THUNDER2k
February 9th, 2018, 3:30 pm
Elex is now friends with DaTeeju
February 8th, 2018, 10:22 pm
User avatar
I think weve met bfr

User avatar

Elex

· February 8th, 2018, 10:22 pm
yes tjanims we have met bfr
User avatar
User avatar

User avatar

Phorest

· February 9th, 2018, 10:56 am
oh lol
User avatar

Darkhitman

· February 9th, 2018, 1:05 pm
Nope its been a beta/prototype since 2015 so its not recent
User avatar

PigguProductions

· February 9th, 2018, 1:09 pm
but still, not everybody uses cc
User avatar

Goketsuka

· February 10th, 2018, 12:22 pm
xD
User avatar
User avatar
goodbye bobby

User avatar

AEuniverse

· February 8th, 2018, 3:44 pm
ripperoni, ripperoni, I'll shit in your graveioli
User avatar

DaTeeju

· February 8th, 2018, 6:28 pm
mhm
User avatar

AJAnims

· February 8th, 2018, 6:59 pm
oh shit a zombie
User avatar

Elex

· February 8th, 2018, 8:30 pm
smh
User avatar
User avatar
@Crylex's intro for some og gang that i changed the lightning fx on, would have added sfx but im on school comp xd

User avatar

Vivify

· February 5th, 2018, 7:06 pm
Ew I like Crylex's better
User avatar

Crylex

· February 5th, 2018, 7:31 pm
im happy about this though, this is what I wanted, simple, manipulable aspects that people could put their own spin on.
User avatar

Elex

· February 6th, 2018, 2:06 pm
ye i added too many frames of vfx
User avatar

Metachion

· February 7th, 2018, 12:20 am
ooh neato
User avatar
Elex is now friends with Vsmallmove
February 3rd, 2018, 2:11 am

Medals

See More
Patreon Supporter
1 Year Old
1st Forum Post
100th Forum Post
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.