Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
User avatar
an attempt at shama godhood and a random thing, moving focus to joints and bigger projects now k thx

User avatar

Kayal

· November 18th, 2017, 11:34 pm
:O
User avatar
EntityUnknown is now friends with Nikol
November 18th, 2017, 2:32 pm
EntityUnknown is now friends with -Fox-, and theWILLson
November 17th, 2017, 7:27 pm
User avatar
Is the "unrust" thing some sort of a meme? Cause you can't just unrust every other day, it makes no sense lmao, you aren't even rusty in the first place

User avatar

EntityUnknown

· November 17th, 2017, 11:18 am
Holy moly it's Jazzon. Nah, but I am trying to unrust. I felt I was really getting places until my old computer stopped working. I feel like now I'm kind of off the rails and I'm trying to get back on track.
User avatar

Jazzon

· November 17th, 2017, 12:07 pm
Eh, just take it as a compliment, I guess. You don't seem rusty. Looking forward to serious projects from you.
User avatar

EntityUnknown

· November 17th, 2017, 7:28 pm
Me too, thanks for the attentio-- compliment
User avatar
User avatar
unrust again, any better? :/

User avatar

Comet

· November 16th, 2017, 7:52 pm
fuck splode*
User avatar

SarcasticGuy

· November 16th, 2017, 8:35 pm
you are very good with keeping the viewer guessing
User avatar

PrefectDeity

· November 16th, 2017, 8:56 pm
Did I see a square boi? :^)
User avatar

IrontwistFiM

· November 16th, 2017, 10:41 pm
everything after the smile-sword transformation was definitely better
User avatar
EntityUnknown is now friends with SimbaAnims
November 16th, 2017, 7:18 pm
User avatar
yeah im gettin worse sorry

User avatar

neoalpha0001

· November 12th, 2017, 12:55 am
the only problem i found was the fastness, other than that there fantastic dude
User avatar

Crylex

· November 12th, 2017, 12:56 am
entity whats happening
User avatar

neoalpha0001

· November 12th, 2017, 1:02 am
Obviously grey want's to rape black
User avatar

EntityUnknown

· November 12th, 2017, 2:02 am
@Crylex i dont know D:
User avatar
User avatar
Guys I'm getting worse expect shittier content.

User avatar

Elex

· November 9th, 2017, 11:19 pm
yay
User avatar

Comet

· November 10th, 2017, 7:42 am
thats what u think
User avatar
User avatar
long story short I got a new computer. Apologies for the absence. I'm back for real this time.

User avatar

EntityUnknown

· November 7th, 2017, 8:50 pm
ugh gif made it fast.
User avatar

Elex

· November 7th, 2017, 9:22 pm
no flash made it slow
User avatar

EclipseH

· November 8th, 2017, 5:48 am
ugh i wana joint with you
User avatar
EntityUnknown is now friends with Kazu
November 2nd, 2017, 1:14 pm
User avatar
Can we get


.3 likes

User avatar

Dapstart

· November 1st, 2017, 9:22 am
•3• likes?
User avatar

EntityUnknown

· November 2nd, 2017, 1:15 pm
I SAID .3
User avatar

Dapstart

· November 2nd, 2017, 3:22 pm
-3•
User avatar

Elex

· November 2nd, 2017, 4:25 pm
owo
User avatar
User avatar
no heads again, just unrusting.

User avatar

Rize

· October 26th, 2017, 10:38 pm
i like the arm thing very nice
User avatar
User avatar
What'd I do to deserve a sub lol

User avatar

D4rkRailgunr

· October 25th, 2017, 10:01 am
Idk.. I just sub when I add lol XD
User avatar

EntityUnknown

· October 25th, 2017, 2:28 pm
that's courteous of you
User avatar
EntityUnknown is now friends with D4rkRailgunr
October 25th, 2017, 10:00 am
User avatar
frickitty frack I'm mad as a sack

User avatar

Medals

See More
Featured
Fire Man Vs. Robot Dude
Featured
Fire Man Vs. Robot Dude
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.