Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
User avatar
My first above-the-average flash art. Still not very satisfied...

User avatar

tobanga

· 25 minutes ago
draw anatomy
User avatar

Galvy_01ITA

· 5 minutes ago
Yeah maybe I should
User avatar
Galvy_01ITA is now friends with thespamdawg
March 22nd, 2017, 9:59 pm
Galvy_01ITA is now friends with Pepoppite
March 21st, 2017, 5:40 am
User avatar
L Lawliet from Death Note. Had fun drawing. Took 2 hours. Only pencils. Used reference. Very satisfied

User avatar

FlameRaven772

· March 21st, 2017, 5:19 am
Niiiice. :D
User avatar

Zakuren

· March 21st, 2017, 12:15 pm
Q-Q so good that my drawings are crap
User avatar

Galvy_01ITA

· March 21st, 2017, 1:17 pm
naaah not true your work is marvelous
User avatar

Zakuren

· March 21st, 2017, 2:19 pm
thanks but im sloppy with my stuff
User avatar
User avatar
Created an Intro for my videos! yay

User avatar

FlameRaven772

· March 20th, 2017, 2:11 pm
Nice. :D
User avatar
User avatar
And this is a more detailed eye

User avatar
User avatar
Levi-taichō from Shingeki no Kyojin. Other than the terrible face shading do you see any problems? (Used a reference of course)

User avatar

Galvy_01ITA

· March 19th, 2017, 1:37 pm
Cnc highly appreciated
User avatar

FlameRaven772

· March 19th, 2017, 1:37 pm
The face seems a bit dislodged from the neck. Still is pretty cool. :D
User avatar

Galvy_01ITA

· March 19th, 2017, 1:38 pm
Thanks mate, I noticed that too... :)
User avatar

FlameRaven772

· March 19th, 2017, 1:42 pm
Np. :)
User avatar
User avatar
Oh god you like markiplier too! Woow

User avatar

Hanif13

· March 17th, 2017, 5:52 pm
How could you know?
User avatar

Galvy_01ITA

· March 18th, 2017, 9:28 am
Ehehehe I was looking into your showcase to find some other fullbody version of Hanif and found your post when you were celebrating your video feature, and there was markiplier's charity livestream video. I know looks very stalky
User avatar
User avatar
Animating my duelist's demo, and I found cool this part (that's not my duelist, but his foe)

User avatar

xender_animations

· March 15th, 2017, 7:00 pm
at
User avatar

Galvy_01ITA

· March 16th, 2017, 1:15 am
In fact I do, but I never came out with anything done :/
User avatar

Galvy_01ITA

· March 16th, 2017, 1:46 am
Oh, I noticed the trail does not look good like this, I'll animate that frame by frame instead of tweening it
User avatar

Galvy_01ITA

· March 16th, 2017, 1:47 am
Thanks to @styrx
User avatar
User avatar
@kurtcajili here is your request. I had fun making it!

User avatar

iShinokami

· March 9th, 2017, 2:48 pm
wats df Is that background....
User avatar

Galvy_01ITA

· March 9th, 2017, 3:14 pm
I dunno, I had some spare colors and no ideas for a background
User avatar

iShinokami

· March 9th, 2017, 3:18 pm
at first it looked like a blurred out hentai vagina, js
User avatar

Galvy_01ITA

· March 9th, 2017, 3:59 pm
wot ahahaha oh god
User avatar
Galvy_01ITA is now friends with PlatinumYT
March 7th, 2017, 7:03 am
Galvy_01ITA is now friends with shaolinanims, Domovoi, and Kenamy
March 5th, 2017, 5:06 am
User avatar
almost finished the duelist application, check it out!

http://www.hyunsdojo.com/community/view ... 69#p128169

User avatar

MrSauce90

· March 5th, 2017, 2:24 pm
i feel like making a duelist once i get out of high school
User avatar

EvenYou

· March 6th, 2017, 5:28 am
nice
User avatar
User avatar
lol why did you add me?

User avatar

Galvy_01ITA

· March 5th, 2017, 12:14 pm
I dunno, you were nice on Discord lmao
User avatar

Domovoi

· March 5th, 2017, 12:31 pm
We met on discord? lol I don't remember :thinking:
User avatar

Galvy_01ITA

· March 5th, 2017, 12:32 pm
lol
User avatar
User avatar
Hey, welcome! Have a nice stay on the site, dude!

User avatar

Latest Uploads

See More
Galvy_01ITA has not uploaded anything to the Dojo.

Medals

See More
1st Forum Post
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.