Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
Justyyohan is now friends with KucingTamvan
June 9th, 2018, 11:43 am
Justyyohan is now friends with ReedAnimations
May 26th, 2018, 7:01 pm
Justyyohan is now friends with NTN
April 23rd, 2018, 6:04 am
User avatar
Sup dude, are you interested in a comic duel? PM me if you'd like.

P.S. I love your art :D

User avatar

Justyyohan

· April 23rd, 2018, 6:04 am
sorry brah, hands full at the moment
User avatar

Justyyohan

· April 23rd, 2018, 6:04 am
tho you could visit #dojo_duels in hyuns discord, most duels are found there
User avatar
User avatar
Im alive guys~~, probably

User avatar

Solar_Battler

· April 18th, 2018, 10:40 pm
Yeah baby!
User avatar
User avatar
https://www.youtube.com/watch?v=9S5mRadQSz4
holy shit guys, this is fuckign amazing

www.youtube.com
+40 Animators animate a single game of ping pong. Each of the animator's twitter tags are in the name tags in the video! Support us animators trying to get b...

User avatar

Justyyohan

· March 29th, 2018, 7:47 pm
well done all the people, this was so intense!
User avatar

Mori

· March 30th, 2018, 7:13 am
nah man my part sucked ASS
User avatar

Justyyohan

· March 31st, 2018, 5:54 am
MATE, it was epic, everything and everyones
User avatar
Justyyohan is now friends with CHIbit
March 23rd, 2018, 12:09 am
Justyyohan is now friends with Tarz
March 20th, 2018, 2:40 am
Justyyohan is now friends with prickly
March 18th, 2018, 11:03 am
User avatar
Justyyohan changed their cover image

User avatar

LOLusItsKringe

· March 18th, 2018, 1:27 am
O O O O A A A A A A G H
User avatar

Justyyohan

· March 18th, 2018, 6:46 am
chill Kringe chill my bro, relax with the comfy crew
User avatar

crazy4videogames

· March 21st, 2018, 3:43 pm
Cute! :3
User avatar
Justyyohan is now friends with Aifriea
March 16th, 2018, 7:24 am
User avatar
sick style buddy, luvin it

User avatar

Aifriea

· March 16th, 2018, 7:26 am
thanks m8 <3
User avatar
User avatar
I still despise the banner

User avatar

DaTeeju

· March 14th, 2018, 10:38 pm
real shit
User avatar

Justyyohan

· March 20th, 2018, 2:40 am
ikr
User avatar
User avatar
Twitter overflowin with smash 5!
This is why I love nintendo
they KNOW when to hit HARD

User avatar

ninjasonic102

· March 14th, 2018, 8:30 am
But I'm a link main they can't just take him away from meeeeee
User avatar
User avatar
Happy 2 days late pokemon day ^_^.

User avatar

Elex

· March 1st, 2018, 1:20 pm
where my dp bois attt
User avatar

Justyyohan

· March 2nd, 2018, 12:14 am
Yeah, empoleon rocked the cool factor, pray for dat for sinnoh remake
User avatar

a7meD

· March 8th, 2018, 9:25 am
damn it looks so rad
User avatar

GamingAnims

· March 28th, 2018, 8:23 am
Cool drawing style
User avatar

Medals

See More
1 Year Old
Cierite - Shard Medal
Dojo Banner Medal
1st Forum Post
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.