Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
User avatar
sn: how many layers do u guys use? is 20 too much if you only have about 6 active at any given time? do u guys animate the sticks then the background or all together? is there such a thing as layer ettiquette? is flashing my timeline to the dojo the equivilent of sending nudes ?

User avatar

Elex

· September 20th, 2018, 11:25 pm
who tf names their layers
User avatar

ReedAnimations

· September 21st, 2018, 6:19 am
Good job boi you organize like me
User avatar

ReedAnimations

· September 21st, 2018, 6:20 am
But I use many more layers sometimes
User avatar

KingROSH

· September 22nd, 2018, 10:30 am
@stealth @ReedAnimations yeahh okay shit then imma just stick to my 20, n tbh i only use "that much" when i dont animate by scene, i use waaay less then @Elex i name so i know what goes when and where instead of searching for it, but im pretty sure naming 100+ layers counts as masochism at that point
User avatar
User avatar
next time on "kingrosh dissapoints" can he finish his demo in 9 days or is he gonna be distracted by literally anything else

User avatar

Hey3210

· September 20th, 2018, 8:01 pm
im still awaiting our duel lol
User avatar

KingROSH

· September 20th, 2018, 8:14 pm
:Y aany time now...
User avatar

Metachion

· September 21st, 2018, 2:08 pm
any time now
User avatar
User avatar
https://www.strawpoll.me/16283458

yall vote for the tank top so i can take gym selfies in it

www.strawpoll.me
Vote Now! [Dojo Stickers] [Pink Dojo Shirt (white logo)] [Grey Dojo Shirt (black logo)] [Dojo Hat] [Dojo Polo] [Dojo Tank Top] [Dojo Long Sleeve] [Dojo V-Neck]

User avatar

Exanneon

· August 19th, 2018, 10:32 am
i really want dojo stickers
User avatar

KingROSH

· August 20th, 2018, 1:35 pm
animation juices sounds R18
User avatar

ReedAnimations

· August 20th, 2018, 1:36 pm
Ye
User avatar

RandomThinkingAnims

· September 3rd, 2018, 7:44 pm
PiNk DoJo ShIrT!!!1!!1!!
User avatar
User avatar
are eggs orphans?

User avatar

KingROSH

· August 16th, 2018, 4:38 pm
no wait.. apparantly theyre periods
User avatar

Exanneon

· August 16th, 2018, 5:23 pm
ah
User avatar
User avatar
YOOO HAPPYBIRTHDAY LIL DUDE

User avatar

SugarRatio

· August 12th, 2018, 8:52 pm
YEEE THX BROO
User avatar
KingROSH is now friends with KychanArt
August 8th, 2018, 8:06 am
User avatar
yo join meta's discord

User avatar

guramecon

· August 7th, 2018, 2:21 am
sounds interesting
User avatar

Metachion

· August 7th, 2018, 3:02 pm
rosh join
User avatar

KingROSH

· August 9th, 2018, 5:54 am
Yuhyuhyuhyuh *how*
User avatar
User avatar
thank you for sub daddy, id sub back but im already subbed

User avatar

HunterZ

· August 6th, 2018, 4:36 am
Then unsub and then sub again dum dum
User avatar

fLunk

· August 6th, 2018, 9:22 am
k
User avatar

KingROSH

· August 9th, 2018, 5:53 am
Lol double subs are 3 times better than normal sub anyway
User avatar
User avatar
welcome back!! :D

User avatar

KingROSH

· August 5th, 2018, 7:25 pm
Ayeeeeee it's ya boi keep
User avatar

KingROSH

· August 5th, 2018, 7:26 pm
Kero* wow I fucked it
User avatar

Metachion

· August 5th, 2018, 9:52 pm
Yes
User avatar
KingROSH is now friends with ReedAnimations
August 4th, 2018, 8:08 pm
User avatar
My friend drew me going ultra instinct and I'm dead cause moustache hair

User avatar

KingROSH

· August 5th, 2018, 3:15 am
But if u can draw/animate I still got respect for my younger
User avatar

Kumon

· August 5th, 2018, 7:21 am
lol
User avatar

ReedAnimations

· August 5th, 2018, 7:31 am
Lol!
User avatar

Exanneon

· August 5th, 2018, 9:57 am
op
User avatar
User avatar
UGH OKAY its not a demo just something i finished kinda...i wanna add impact effects but idk how.. aye @Hey3210 help a brutha out

User avatar

Hey3210

· August 5th, 2018, 3:40 am
Just look at fighting games like smash bros or street fighter or smth that’s what I do lol
User avatar

Kumon

· August 5th, 2018, 7:27 am
looks gud
User avatar

KingROSH

· August 5th, 2018, 7:22 pm
@Hey3210 Aight aight aight I'll do that
User avatar

KingROSH

· August 5th, 2018, 7:23 pm
Thanks @kumon, hopefully I churn out more of this so the fighting part of my demo doesn't suck ass when I get round to it
User avatar
User avatar
whered you get ur name from sir
i use to work at a tuition place called kumon but i was fired cauuse i called a kid retarded..

User avatar

Elex

· August 3rd, 2018, 10:14 pm
jesus christ
User avatar

KingROSH

· August 4th, 2018, 7:58 am
aye look in my defense i was 15 and he said he didnt like pokemon
AAND i actually said "thats retarded" he just misheard me n got extremely butthurt
but i was shook so i thought i actually did
User avatar

Exanneon

· August 4th, 2018, 11:19 am
i wanna change my name to xXx_s a k u g a - l o r d 6 9_xXx
User avatar

Kumon

· August 4th, 2018, 12:47 pm
lol
User avatar
User avatar
YO MY HOMIE I MISSED U, WHER U BEEN?

User avatar

KingROSH

· August 4th, 2018, 8:00 am
lol no, i can read some basic stuff and i know what general words mean but thats essentially just above "i know japanese" weeb level
User avatar

KingROSH

· August 4th, 2018, 8:01 am
but yeah imma be back for a while, or until i get swamped by uni again
User avatar

KingROSH

· August 4th, 2018, 8:02 am
lol meta i wish i was as cool as you
User avatar

Metachion

· August 5th, 2018, 9:50 pm
join my discord
User avatar
User avatar
I don't know who you are...but welcome back...guy... I dunno don't hurt me please

User avatar

KingROSH

· August 3rd, 2018, 4:08 am
i wasnt really known when i was here...a very long time ago...but #bless anyway
User avatar

Cookieintheface

· August 3rd, 2018, 4:37 am
sselb#
User avatar

Exanneon

· August 3rd, 2018, 11:04 am
i remember you, welcome back
User avatar

KingROSH

· August 3rd, 2018, 11:51 am
YO EXANNEON THANKS FOR REMEMBERING ME
User avatar

Latest Uploads

See More
KingROSH has not uploaded anything to the Dojo.
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.