Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
NegativeAnimations is now friends with Kenamy
Yesterday, 7:54 am
NegativeAnimations is now friends with Hamen
July 18th, 2017, 8:23 am
NegativeAnimations is now friends with CooliSushi, and Key
July 14th, 2017, 8:56 am
NegativeAnimations is now friends with KJ, and dominiichandesu
July 13th, 2017, 6:14 am
NegativeAnimations is now friends with supperbas, Ikarhan, LucHD, and 1 more...
July 12th, 2017, 12:51 am
User avatar
There's your 100th ! ;)

User avatar

Kayal

· July 12th, 2017, 10:45 am
Ayyy thx!
User avatar

NegativeAnimations

· July 12th, 2017, 2:34 pm
Np dood, nice animations.
User avatar

Kayal

· July 12th, 2017, 4:16 pm
thx
User avatar
NegativeAnimations is now friends with A16, Darkhitman, Nano_G, and 2 more...
July 11th, 2017, 5:14 am
User avatar
@Kursura Hey! I saw some ppl doing this for you so i decided to do it as well, because it looked really cool, I made an animation tho. Hope you like it, it's really short.. I didn't have much time..

User avatar

Kursura

· July 11th, 2017, 10:36 am
And after all that I bet she still wanted to go higher XD
User avatar

NegativeAnimations

· July 12th, 2017, 2:07 am
tru
User avatar

NegativeAnimations

· July 12th, 2017, 2:08 am
xD
User avatar
July 10th, 2017, 10:45 am
User avatar
:)

User avatar

NegativeAnimations

· July 10th, 2017, 2:20 am
;D
User avatar

NegativeAnimations

· July 10th, 2017, 2:20 am
thank you so much m8!
User avatar
NegativeAnimations is now friends with Ernest, MoonLisa, and Thegrx
July 9th, 2017, 5:38 pm
User avatar
No one probably cares about what am i about to say, but anyway.. So im kinda "a lot" unactive and its like im not even on the dojo but, thats because im very busy making my demo. Im gonna be more active later on and do more drawings and animation and stuff.

User avatar

Elex

· July 8th, 2017, 8:11 am
gl mang
User avatar
User avatar
I never actually draw a picture from my duelist so I tried now. Hope you like it!

User avatar

NegativeAnimations

· July 8th, 2017, 7:52 am
I was actually about to put this in my app but whatever
User avatar

NegativeAnimations

· July 8th, 2017, 7:54 am
thanks dood!
User avatar

Blazewoow

· July 8th, 2017, 8:56 am
User avatar

NegativeAnimations

· July 9th, 2017, 2:49 am
Omg @Blazewoow he looks almost like your character, well sorry but I'm really not copying you or something, I've just recognized it. Damn.
User avatar
NegativeAnimations is now friends with Egor, Kintuin, Armed_hobo, and 13 more...
July 7th, 2017, 7:13 pm
User avatar
thanks dude

User avatar

NegativeAnimations

· July 7th, 2017, 11:33 am
Np bro, nice stuff! ;)
User avatar

Latest Uploads

See More
NegativeAnimations has not uploaded anything to the Dojo.
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.