Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
Nitroxide is now friends with Rize
September 18th, 2017, 12:12 am
Nitroxide is now friends with Olek
September 17th, 2017, 7:30 am
User avatar
waow thanks for sub broski

User avatar

Nitroxide

· September 18th, 2017, 12:12 am
Dont mention it my dude
User avatar
Nitroxide is now friends with Elex
September 15th, 2017, 10:54 pm
User avatar
thx for the sub, man

User avatar

Nitroxide

· September 13th, 2017, 11:48 pm
No problem my manz
User avatar
Nitroxide is now friends with Kayal
September 13th, 2017, 12:42 am
Nitroxide is now friends with Ionis64, and 1283076
September 5th, 2017, 6:26 am
User avatar
*waves*

User avatar

Ionis64

· September 5th, 2017, 11:47 am
*waves back* Hiiiiiiiii!
User avatar
User avatar
I made a background track and got carried away and accidentally animated an entire other thing so here have another video lol

User avatar

Goketsuka

· August 25th, 2017, 7:24 am
do you have discord?
User avatar

waterzen

· August 25th, 2017, 7:31 am
where have you been bruv
User avatar

Exanneon

· August 25th, 2017, 8:36 am
This art style reminds me of Pivot Blimp.
User avatar

Nitroxide

· August 25th, 2017, 7:17 pm
@Goketsuka yeah,it's Nitroxide#0069 @waterzen I moved out and stuff so I've been kinda tryna survive @Exanneon I can see that I think
User avatar
User avatar
Here's everything combined, and if you're interested-- here's a link to the video of my process of creating the animation: https://www.youtube.com/watch?v=olAGwCxmlZ8 , and here's me painting the background: https://www.youtube.com/watch?v=_CAs0LjcZbc !

www.youtube.com
Sorry for the interruption. We have been receiving a large volume of requests from your network.

User avatar

Exanneon

· August 25th, 2017, 8:39 am
Yes.
User avatar
User avatar
Idk if this is okay to do here, but hey I made a patreon-- I'm trying to make a name for myself and grow, and I need your help and support. Anything helps, and everything is much appreciated! Sorry to do this but I gotta live https://www.patreon.com/Nitroxide

www.patreon.com
Become a patron of Nitroxide today: Read 5 posts by Nitroxide and get access to exclusive content and experiences on the world???s largest membership platform for artists and creators.

User avatar
User avatar
Here have some Roughs

User avatar

JunyPlayz

· August 13th, 2017, 8:13 pm
did that line mess her up?
User avatar

AnimationEnthusiast

· August 13th, 2017, 8:40 pm
yup Lol
User avatar

Nitroxide

· August 13th, 2017, 8:58 pm
@JunyPlayz Yeah it did itll make more sense when its all lined and stuff
User avatar
Nitroxide is now friends with JunyPlayz
August 7th, 2017, 2:04 am
User avatar
The next forum mod right here.

User avatar

Nitroxide

· August 6th, 2017, 6:04 pm
Not sure if sarcasm or serious? But thank you
User avatar

Exanneon

· August 6th, 2017, 6:37 pm
Serious.
User avatar

Nitroxide

· August 7th, 2017, 2:08 am
Thank you so much I really appreciate that
User avatar

Exanneon

· August 7th, 2017, 10:17 am
np bud.]
User avatar
User avatar
For everyone who see's this, I want to know about your day-- how have you been? I hope everythings going well with all of you, how have you been?

User avatar

1CoLoRz2

· August 6th, 2017, 3:18 am
My day has been pretty chill. How's your's been?
User avatar

Nitroxide

· August 6th, 2017, 5:52 pm
For those of you doing well, keep it up! For those who are on the struggle bus dont worry about it it gets easier and I wish you the best-- as for my day, it's been pretty good so far thanks for asking @1CoLoRz2
User avatar

RDLuffy

· August 7th, 2017, 9:34 pm
porn has taken over my life... send help.
User avatar

Crylex

· August 8th, 2017, 9:49 am
brutal honesty
User avatar

Medals

See More
Featured
Whoops
1 Year Old
Featured
Legend Of Link
Daily 1st
Legend Of Link
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.