Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
User avatar
palerider942 is now friends with gameyan
January 30th, 2019, 12:53 pm
palerider942 is now friends with FrameKicker
January 25th, 2019, 7:14 am
User avatar
1:35

Desktop Brawl Collab

|   80   |   January 19th, 2019, 6:21 am
Credits: muDDy Frame Strife music used: https://www.youtube.com/watch?v=K0Ms33PKflo...

User avatar
User avatar
trying out something

User avatar

deadheart93

· January 14th, 2019, 7:32 pm
sweet
User avatar
User avatar
User avatar

User avatar

lehai1995

· January 6th, 2019, 8:44 am
hmmm seem not enough liquid physic but it is hard btw xd
User avatar
User avatar
Btw still doing this joint think u just got pushed back abit, a few ppl joined the discord server before i made the official ordering of particapants. should come to you around 6th but may come earlier/later. ;)

User avatar

ReedAnimations

· December 30th, 2018, 7:18 pm
What joint
User avatar

ReedAnimations

· December 30th, 2018, 7:20 pm
Ohhhh that joint yeah that’s okay
User avatar
User avatar
i animated the grey dude

User avatar

ReedAnimations

· December 27th, 2018, 3:24 pm
thats goood
User avatar

palerider942

· December 27th, 2018, 3:25 pm
thx :D
User avatar
User avatar
is it just me or does hyuns dojo website always auto sign out whenever it feels like it

User avatar

ReedAnimations

· December 24th, 2018, 11:00 am
yee
User avatar
User avatar
This is a joint im making join here: https://discord.gg/wgh73xM for details


User avatar

palerider942

· December 22nd, 2018, 10:38 am
Sure thing ;)
User avatar

ReedAnimations

· December 22nd, 2018, 10:43 am
yey send me the file through pms on the dojo
User avatar

palerider942

· December 22nd, 2018, 10:44 am
Okee, Jeons working on it RN, i will send it to u when hes done
User avatar

ReedAnimations

· December 22nd, 2018, 10:53 am
yeah okay :D
User avatar
User avatar
1:16

How I made the universe!

|   60   |   December 20th, 2018, 5:43 pm
hope u enjoy this animation! it took a whole hour to make! srsly though this is how all my series actually start lol...

User avatar

ReedAnimations

· December 20th, 2018, 5:52 pm
MY GOD YOU ARE REAL!
User avatar

palerider942

· December 20th, 2018, 6:05 pm
IKR
User avatar
User avatar
I did this the other day, hope u enjoy it

User avatar

palerider942

· December 16th, 2018, 6:14 am
WIP
User avatar

lehai1995

· December 16th, 2018, 6:58 am
the attacker is coool :D reaction is a little weird xd
User avatar

Airswift101

· December 17th, 2018, 5:56 am
smexy
User avatar
User avatar
1:33

Duel #2 Doland Vs Receptor

|   124   |   December 8th, 2018, 9:23 am
YT version: https://www.youtube.com/watch?v=Je68b5mPMKA Song used: Xentrix - False Ideals I do not own the rights to this song. https://www.youtube.com/watch?v=xj2da... The other song used: ...

User avatar

Medals

See More
Dojo Duels Season 3 Silver Rank
Cierite - Shard Medal
1 Year Old
1st Forum Post
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.