Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
User avatar
https://www.youtube.com/watch?v=f5jNiQ-QYF0
im back to sharing dis lel

www.youtube.com
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

User avatar

thebigblackgun

· September 5th, 2017, 11:17 am
in intro is badass xD
User avatar

BrainSwaap

· September 14th, 2017, 5:49 am
even though i want to join i can't heheh..
User avatar
User avatar
waaaaah, i dunno how to line tool

User avatar
User avatar
I dont know how to compile these while retaining their pixel size lol, anyway i'm grinding all these pixel art I'm doing for 3 days and I'm so addicted lol

User avatar

BlazeYang

· August 12th, 2017, 8:29 am
Wow Plopop, you're very good at pixel art :o
User avatar

Plopop

· August 12th, 2017, 8:41 am
@BlazeYang hihi Thanks
User avatar
User avatar
User avatar
yah boi PAT is getting lit with all these entries mehn. Poster design by Andrew and RC animated it lel

www.youtube.com
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

User avatar
User avatar
Plopop is now friends with Mr-VJ
July 31st, 2017, 10:14 pm
User avatar
who u?

User avatar

Mr-VJ

· July 31st, 2017, 8:56 am
I don't know what is "the OCC masterrace " :|
User avatar

Kenamy

· July 31st, 2017, 9:11 am
you entered almost all Obstacle Courses and you dont know what OCC means ? hahaha
User avatar

Mr-VJ

· July 31st, 2017, 9:18 am
""masterrace ""
User avatar

Mr-VJ

· July 31st, 2017, 9:20 am
when you said masterrace i thought it's another occ from another person...
User avatar
User avatar
because I love you guys. I recommend putting the volume to 100%

User avatar

Plopop

· July 29th, 2017, 9:49 am
was gonna put out on portal but I dont wanna damage the site with copyright infringement lol
User avatar

BlackyDrew

· July 30th, 2017, 6:39 am
ok.
User avatar
User avatar
forum spamming plopop is back at it again lol

User avatar
Plopop is now friends with Kayal
July 26th, 2017, 6:55 am
User avatar
still wip lol

User avatar

thebigblackgun

· July 26th, 2017, 6:25 am
kwql
User avatar
User avatar
got bored for a while

User avatar
User avatar
User avatar
oh wow hyunsdojo links are not working anymore. you cant just simply put [username].hyunsdojo .com and all of my showcase links are messed up. :( I'll have to update Anime Weapons tho but noone is requesting or complaining about it so I think it's fine

User avatar

Medals

See More
Bun's Doughjo
Sync Master
Bug Hunter
100th Forum Post
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.