Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
The_Guardian is now friends with T-Bot, and Satukai
January 12th, 2018, 11:40 am
User avatar
how come ur a staff ftw boi

User avatar

The_Guardian

· January 6th, 2018, 7:39 am
it says ur a villager
User avatar

DerpyMan

· January 6th, 2018, 8:12 am
I'll be getting my moderator title soon. :)
User avatar

AJAnims

· January 6th, 2018, 5:30 pm
yeah awez is still a ninja too. idk why but it'll probably work soon
User avatar
User avatar
wot when'd you became a dojo partner

User avatar

AJAnims

· January 6th, 2018, 11:32 am
yesterday
User avatar

guitan11

· January 8th, 2018, 3:07 pm
what he said
User avatar
The_Guardian is now friends with 10Apockalypse01
January 6th, 2018, 7:22 am
User avatar
maybe guardian was the wise one to end our miseries squeezing out brain for something cool in 15 frames. until somene just decided to ignore our parts and continue themselves ;/

User avatar

The_Guardian

· December 31st, 2017, 3:54 pm
I am really really sorry, I won't be able to do it due to computer issues. I will just give it to @FA because he also wanted it so bad. Sorry for the wait
User avatar

The_Guardian

· December 31st, 2017, 3:58 pm
Oh I just gave my turn to someone else, so don't think that I'm breaking the rules or smthn.
User avatar

PigguProductions

· January 1st, 2018, 3:56 pm
@The_Guardian People are being dicks and trying to fail this badly, but i've finished my part and someone is gonna continue
User avatar
User avatar
BOI, YOU WANTED THE 15 FRAMES SOO BAD, NOW WHERE IS IT?
stop hiding it xdxd

User avatar

Justyyohan

· December 31st, 2017, 4:04 pm
i though u deeed
User avatar

Justyyohan

· December 31st, 2017, 4:04 pm
its probably cuz i saved as cs6 fla. im sorry
User avatar

MrRe1gn

· December 31st, 2017, 7:04 pm
no no no wait.. because of justyyohan didn't made the anim in Flash 8, Kenamy took his turn, and now it's uni...
User avatar

MrRe1gn

· December 31st, 2017, 7:06 pm
next time, don't dibs
User avatar
User avatar
pls finish the goddamn 15 frames dude

User avatar

The_Guardian

· December 31st, 2017, 3:54 pm
I am really really sorry, I won't be able to do it due to computer issues. I will just give it to @FA because he also wanted it so bad. Sorry for the wait
User avatar

Moustik

· December 31st, 2017, 3:58 pm
alright then, good luck with your computer, hope it will work fine someday and that you'll keep on animating
User avatar

The_Guardian

· December 31st, 2017, 3:58 pm
Oh I just gave my turn to someone else, so don't think that I'm breaking the rules or smthn.
User avatar

The_Guardian

· December 31st, 2017, 3:58 pm
oh thanks, and i will :D
User avatar
User avatar
who dafuq is next

User avatar

FA

· December 31st, 2017, 6:27 pm
Wait, so like... Did I really got it or is it already passed to someone else? (I don't really mind tho, it's fine ;) )
User avatar

FA

· December 31st, 2017, 6:34 pm
oh okay, Uni is holding it right now
User avatar

The_Guardian

· January 1st, 2018, 3:44 am
how tf is uni holding it? it was ur turn b0i
User avatar

FA

· January 1st, 2018, 5:41 am
Kennami took it and then Uni
User avatar
User avatar
I'll continue

User avatar

PigguProductions

· December 30th, 2017, 5:43 pm
yeah i saw that post nearly 30 minutes ago. can i be next? :D
User avatar

Justyyohan

· December 30th, 2017, 6:00 pm
No dibbing piggu.
User avatar
User avatar
I'll continue

User avatar

The_Guardian

· December 30th, 2017, 2:52 pm
thats not how it works lmao i was being a dick xD
User avatar

FA

· December 31st, 2017, 4:30 am
Can't stop won't stop
User avatar
User avatar
User avatar
I'll continue

User avatar

FA

· December 30th, 2017, 9:43 am
new meta
User avatar

Guitarii

· December 30th, 2017, 9:46 am
what have I done
User avatar

The_Guardian

· December 30th, 2017, 10:06 am
shh
User avatar

Hey3210

· December 30th, 2017, 6:26 pm
All because I had a little too much time
User avatar
User avatar
finish d 15 frame shit quik boi

User avatar

hexalLol2016

· December 30th, 2017, 7:21 am
pls
User avatar
User avatar
you better finish the 15 frame thig quick u smexy peep

User avatar

Blademaster223

· December 29th, 2017, 8:41 pm
I did. Check comment section in the newest post to see who has it rn.
User avatar
The_Guardian is now friends with KenX7
December 28th, 2017, 4:51 pm

Latest Uploads

See More
The_Guardian has not uploaded anything to the Dojo.

Medals

See More
Bun's Doughjo
Second Wind
1st Forum Post
Hot Stuff
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.