Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.
User avatar
zigzagGT is now friends with Comet
July 4th, 2017, 1:07 am
User avatar
I got dragged into a project that I really don't mind doing, but I gotta do cover art.
I'm just showing this cause I like what I got so far

User avatar

Comet

· July 3rd, 2017, 5:21 pm
oh hey ur alive
User avatar

zigzagGT

· July 4th, 2017, 1:06 am
@Comet yeah still here
User avatar
User avatar
I can officially say that I have improved in almost every aspect in animation except for effects and sprite animation. So why haven't I posted anything in a long time? That's kinda a long story with no logical excuse except that I don't have any solid ideas. Without any solid ideas, you can't get any large project done sometimes turning you into a lazy fuck. I want to be here, and I love animating. But you can't stay motivated forever :/. What I really need is a jump start.

User avatar

10Apockalypse01

· June 8th, 2017, 8:26 am
I hear ya bro. I have significantly increased my skill, just haven't posted anything.
User avatar
User avatar
Can you send me link of you're youtube channel ?

User avatar

zigzagGT

· February 21st, 2017, 6:30 pm
Sure, https://m.youtube.com/channel/UCMftrpzc9iYclGvKAxxUYQg now I know to post more videos
User avatar

a7meD

· February 22nd, 2017, 2:58 pm
Thx
User avatar
User avatar
Just a quick sketch of zigs. It's un finished but hopefully @dillonator13 can use this for his manga series

User avatar

dillonator13

· February 18th, 2017, 2:07 pm
YEAH MAN ITS GOOD
User avatar

dillonator13

· February 18th, 2017, 2:07 pm
sorry caps
User avatar
zigzagGT is now friends with TheNewbie342
February 16th, 2017, 2:43 pm
User avatar
Some people are thinking that my content is way too unnoticed, and it's not that I don't agree with them; I just don't care.

User avatar
User avatar
I was asked to draw this ranamon OC

User avatar

leo4life

· February 16th, 2017, 8:47 am
ooo. lol i couldon remember her name cause i havent seen her in decades
User avatar

leo4life

· February 16th, 2017, 8:48 am
couldnt*
User avatar

dillonator13

· March 8th, 2017, 8:02 am
User avatar

DeltaUnit38

· March 13th, 2017, 9:28 pm
GG renamon OP
User avatar
User avatar
Yo @dillonator13 tell angous to chill

User avatar

dillonator13

· February 15th, 2017, 9:08 pm
never!
User avatar

dillonator13

· February 15th, 2017, 9:08 pm
great work man
User avatar
User avatar
I just got this idea, I'll animate something that makes sense next time -_-

User avatar

a7meD

· February 14th, 2017, 12:31 pm
Woah kewl
User avatar
User avatar
@dillonator13 so what you think?

User avatar

dillonator13

· January 27th, 2017, 8:55 pm
Yo nice !!! What exactly is angous doing? Looks great tho.
User avatar

zigzagGT

· January 27th, 2017, 9:18 pm
In all honesty....IDK, whatever it is it's building a lot of power.
User avatar
User avatar
So I got up today and I said I was gonna rough sketch something random and post it to dojo to see just how many companies I'd get on it. I don't know were freaking toy Bonnie came from, but I'll tell you why it did. Out of all the characters in the second game, toy Bonnie freaks me the hell out. Why, because he looks like a freaking dummy. Out of all the lifeless things in the world, what gets me the most are dummy's, but that's what makes him such a good character. The look of a rapist.

User avatar
User avatar
I worked on this cause I was board, I also never finished cause I was board

User avatar

Hey3210

· March 16th, 2017, 5:40 pm
*bored
User avatar
zigzagGT is now friends with SilverMoonlight
December 23rd, 2016, 8:21 am
November 19th, 2016, 7:02 pm
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.