Favorites
Show All / Manage

You have no favorites.


User avatar
Exanneon
December 27th, 2017, 4:57 pm
mfg you must feel really good about yourself

User avatar

Okidox

· December 27th, 2017, 5:19 pm
mfg? Wat u mean?
User avatar

Master_of_Stardust

· December 27th, 2017, 6:08 pm
Lol domt mind him exanneom just playing about something
User avatar

Master_of_Stardust

· December 27th, 2017, 6:09 pm
Just came from ur profile and i can see what he means what the actual fuck bro
User avatar

JunyPlayz

· December 27th, 2017, 6:19 pm
wha do ya mea
User avatar

Comet

· December 27th, 2017, 8:29 pm
i dont get it
User avatar

Exanneon

· December 28th, 2017, 8:08 am
idk i just feel this internal pain while reading it...emphasis on "captivate, amaze, excite, entertain you"
User avatar

Exanneon

· December 28th, 2017, 8:09 am
@Comet just read through his self proclaiming occupation.
User avatar

Okidox

· December 28th, 2017, 3:25 pm
ok fine ill change it @Exanneon , geez
User avatar

Okidox

· December 28th, 2017, 3:38 pm
Look guys, @Exanneon , @Master_of_Stardust , that lil bit of writing was created as an "assignment" a while ago for a self publicizing class, they wanted the members to generate something like that. I saw the beginning recently and thought hey this kinda gives the impression of what I kinda try to do. I didn't read it super closely since I wrote it. Now I see what you guys mean it goes in the wrong direction, that I would not go myself. I understand that it goes too far and u want to let me know, it just feels like u guys overeacted a bit. My bad, is it better now? Also I didn't know where else to put it, it doesnt fit in the interest, and it goes under the "About" section, can i get a break? Please don't let this color ur opinion about what I try to do, i did NOT intend to sound so...Extra, for lack of of a better word at the moment, thats not who I really am.
User avatar

Okidox

· December 28th, 2017, 3:43 pm
now i feel dumb, this is what I get for wanting to be more active, without being careful. Thanks for calling me out tho, i need to be more careful about how I am promoting my own image and how I am writing so I don't send the wrong message. I appreciate it and am open future criticism.
User avatar

Exanneon

· December 28th, 2017, 4:08 pm
no need to take this too seriously, i don't have any real "fixed" opinion of you, it's no big deal. (but really, all that just made you seem like that one guy who keeps telling everyone how amazing he is, i understand that's not what you were going for now)
User avatar

IAmTheOcelot

· December 28th, 2017, 4:13 pm
I saw nothing wrong with it from the beginning o_o, just a fun way to explain animation in general. I always aim for my animation to 'captivate, excite, amaze and entertain', and tbh that's what everyone should be doing lol.
User avatar

Master_of_Stardust

· December 28th, 2017, 4:32 pm
Lol i wasnt even mad more amazed and hell no if u actually think ima read all this
User avatar

Comet

· December 28th, 2017, 5:02 pm
let a man dream sheesh
User avatar

Okidox

· December 28th, 2017, 5:45 pm
I understand, thank you for understanding as well @Exanneon . Thank you as well @IAmTheOcelot and @Comet
User avatar
Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a browser that doesn't support the technology this website uses.

Don't fret. There are solutions.

Oh dear. Looks like there was a problem.
You are using a version of Internet Explorer that this site doesn't support.

Don't fret. There are solutions.